مذاکرات ابتدايي يوونتوس با فان خال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : آرمان

طبق گزارش منتشره سران باشگاه يوونتوس مذاکرات ابتدايي شان را با لوئيس فان خال، مربي هلندي دنياي فوتبال که اخيرا از نيمکت مربيگري بايرن جدا شد آغاز کرده اند تا بدين ترتيب در تابستان او را به تورين بياورند.


    طبق گزارش منتشره در کوریره دلوسپورت، سران باشگاه یوونتوس مذاکرات ابتدایی شان را با لوئیس فان خال، مربی هلندی دنیای فوتبال که اخیرا از نیمکت مربیگری بایرن جدا شد آغاز کرده اند تا بدین ترتیب در تابستان او را به تورین بیاورند.
یوونتوس فصل سختی را سپری می کند و با تساوی 2-2 دوشنبه شب این تیم مقابل کیه وو، امیدهای بینکونری برای رسیدن به رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا عملا از بین رفت.

بدین ترتیب انتظار می رود که لوئیجی دل نری، مربی یوونتوس در پایان رقابتهای این فصل از تیمش جدا شود و در این میان نام گزینه های مختلفی به گوش می رسد.

این روزنامه چاپ رم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که فابیو پاراتیچی، دستیار جوزپه ماروتا، مدیر فنی باشگاه یوونتوس مذاکرات ابتدایی ای را با مدیربرنامه های فان خال داشته است.

این مربی 59 ساله ماه گذشته و پس از فصل بدی که با بایرن مونیخ سپری کرد، از نیمکت مربیگری باواریایی ها اخراج شد.اکنون شنیده می شود که سران یووه تمایل زیادی دارند تا این مربی هلندی را به خدمت بگیرند. فان خال همراه با تیمهایی به قهرمانی لیگ های هلند، اسپانیا و آلمان رسیده و در سال 1995 نیزباآژاکس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

از سوی دیگر روبرتو مانچینی و لوچانو اسپالتی دیگر گزینه هایی هستند که ممکن است به تورین بیایند؛ البته هر دوی آنها از تمایل فراوانشان برای ادامه حضور برروی نیمکت مربی گری تیمهایشان منچسترسیتی و زنیت گفته اند. والتر ماتزاری هم یکی دیگر از گزینه های پیش روست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 2594
بازدید کل : 44651
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1